man skrattar nästan

Jag drömde världens sjukaste dröm inatt, haha.
Som de flesta vet så åker ju Kenza till New York idag, och det var ungefär det
min dröm handlade om... nästan!

Eftersom drömmar hoppar väldigt mycket ibland fram och tillbaka så blir det
lite knöligt att förklara.. men jag ska försöka.

Jag drömde i alla fall att Kenza hade åkt och jag passade på att åka hem till
henne och rota igenom alla hennes kläder och sno med mig dom. Så sjukt!
Sen helt plötsligt så var Kenzas hem helt plötsligt hemma hos min pappa, så
min lillasyster var där och sa till mig: ''Men hallå, du kan ju inte sno de där'' och
då sa jag: ''Klart jag kan, men säg ingenting..''
Senare i drömmen när jag hade åkt hem så satt jag och tänkte och undrade
varför jag glömde att ta med mig klänningarna hem, hahahahaha.
Alltså ibland drömmer man så sjukt konstiga drömmar, och nej, jag skulle
aldrig åka hem till någon och sno saker, varesig personen är känd eller ej!

Brukar ni också drömma sjuka drömmar? Detta var nog den sjukaste drömmen
på länge kan jag lova, haha. Men som sagt, man kan ju inte välja vad man ska
drömma om, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0