regn regn regn regn

Ny dag, nytt väder.
Det har regnat hela dagen, så himla tråkigt. Man kan ju inte gå ut och hitta på
något och man blir jätte trött när det är trist väder. Får hoppas på fint väder
imorgon och resten av veckan. Man vill ju ha superfint väder när man är ledig.

Strax blir det att laga mat tillsammans med min söta pojkvän. Vi ska göra något
nytt tror jag. Det blir potatisklyftor i ugn och typ som när man gör köttbullar fast att
i köttbullssmeten så ska vi ha i bacon och ost. Det kommer nog bli supergott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt segt med regn alltså!

Måste bara fråga, vart bor du? :)

2009-04-13 @ 21:15:51
URL: http://aboutlina.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: jo det e väl iofs sant, men alltså jag tror att jag lät kmr in på samma "spår" igen tyvärr. är sån som person, men vem vet. kanske borde pröva

2009-04-13 @ 23:07:36
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0