en gott skratt

Idag är det kallgrader.
Ganska skönt faktiskt, eftersom det har varit så varmt den senaste tiden.
Jag klagar dock inte, men det är härligt att kunna andas ut också utan att
svetten ska rinna.

Jag måste bara berätta en liten rolig sak.
En dag i mitten av juni tror jag det var(?) då skulle jag köpa mig en body lotion
för att behålla brännan. Man återfuktar ju huden.
I alla fall så hittade jag inte den body lotion som jag skulle ha så jag köpte en
annan som såg rätt okej ut. Som jag sedan smörjde in mig med och var så nöjd.
Dagen efter när jag vaknade så blev jag otroligt glad - ''Åh vilken bränna jag har
fått'' säger jag till min pojkvän och han håller med.
Dock var det en fejk bränna eftersom jag såg att jag hade slarvat på ett ställe.
Haha, klart det var brun utan sol. Inte visste jag det.
Men som sagt som resten säger - ''du är ju blondin, i alla fall född som det''.

Nej nu ska vi nog åka och bada. I det iskalla vädret? Jaja, det är grabbarna som
vill det. Får se hur mycket jag kommer bada.. doppar väl tårna. :)

Ha en jättetrevlig dag, trots det tråkiga vädret ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0