svar

Vad är det bästa du vet?
Att få umgås med min familj och pojkvän.

Drömstället att besöka?
Jag har aldrig varit utomlands men jag skulle jätte gärna vilja åka till
Spanien eller Kreta!

Har du några husdjur?
Nej, men jag har haft en hel del. Saknar dom faktiskt.


Hur gammal är du?
Jag är 18 år gammal. (t.o.m 18½)

Vilken är ditt favorit program?
Oj vad svårt. Jag kollar sällan på tv (eftersom min pojkväns tv gick sönder
förut under ett strömavbrott) men jag brukar kolla på serier på datorn och
då gillar jag nog mest vänner och two and a half men.

Hur många killar har du haft?
Jag har endast haft EN pojkvän och det är han jag är tillsammans med nu.


Vad är dina framtidsdrömmar?
Att bli frisör och få en underbar familj.


Hur många besökare har du om dagen?
Det är olika. Det vandrar mellan 20-60 besökare om dagen.


Vad brukar du göra på helgerna?

Jag brukar oftast sitta hemma och mysa med min pojkvän och äta något gott.


Vad fick dig att börja blogga ?

Jag vet faktiskt inte. Tyckte i alla fall att det skulle vara skönt att skriva av sig
och sen att det skulle sparas så man kunde gå tillbaka och minnas vad man
har gjort! (roliga som tråkiga minnen). 
 

Tack för frågorna! Det var superkul att få svara på lite frågor. Kanske gör
detta fler gånger.


Kommentarer
Postat av: ida

sv: ja precis, jag får ju de.. om sisodär en månad får jag lön för mödan haha. precis efter insparken är klar typ :)

2009-07-25 @ 20:29:35
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: NAVAS

*HETA MODELLBILDER I 2 LÅNGA INLÄGG PÅ BLOGGEN :) KOMMENTERA & TYCK TILL! VILKEN LOOK PASSADE MIG BÄST?*

2009-07-25 @ 21:53:01
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0