hope

Hejsan

Nu är jag inte barnvakt längre. Så nu ska jag försöka uppdatera bloggen
bättre.

Snart är sommaren slut. Så himla tråkigt faktiskt.
Snart börjar skolan igen och då sätter all press igång igen.
Jag kommer inte klara av detta år. Det vet jag. Men jag ska försöka och se
hur långt allt går. Men samtidigt som plugget är igång så kommer  jag att söka
mig ut i världen och se om jag hittar det jag vill göra. Dvs. frisör!
Det är helt glasklart att jag ska bli det. Drömmen sedan man varit liten flicka
står än kvar. Och så kommer det bli. Inom en snar framtid.
Det låter nästan som att jag har självförtroende och kan sitta och säga att jag
kommer bli det. Men sanningen är att man kan bli vad man vill så länge man
kämpar för det. Så ni andra, ge inte upp era drömmar. För om ni verkligen vill
så kommer det att hända. Men stå ut, dagen kanske inte är imorgon, men den
kommer.

Ha det bra ♥


Kommentarer
Postat av: Cassie

Fyfan vad vackert skrivet. Du har rätt, man ska aldrig ge upp sina drömmar

2009-07-24 @ 19:38:43
Postat av: malin

tack så mycket. ja men man ska aldrig ge upp sina drömmar.

2009-07-24 @ 19:47:28
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0