lördag

Hello everyone!
Vad ska ni hitta på idag? Jag har själv inte en susning om vad jag ska göra.
Blir väl att ta det lugnt antar jag. Det är ju skönt det med. Och även kanske
plugga lite? Jo, jag har ju lite restuppgifter som jag inte gjorde klart under
skolgångens tid, tyvärr. Men jag har ju bara mig själv att skylla på eftersom
jag var så slö. Är inte alls förtjust i skolan. Jag vill börja jobba och tjäna pengar!
Jag vill inte ödsla massa tid på något jag inte vill. Vem vill det liksom? Hmm..
Får se hur allt blir framöver.

Nu ska jag göra mig iordning lite grann. See you!


Kommentarer
Postat av: emilia

hej, jag har inte sålt den än men vi håller på;) haha näe asså jag tycker inte den är så liten i storleken faktiskt utan typ 36/38 kanske?. Är du intresserad för hon jag ska sälja den till bjuder 300 allt som allt och jag har ju högst bjudande haha=)



/emilia

2009-07-04 @ 13:12:26
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0