sommarland

Idag har vi spenderat hela dagen på sommarland. Det var verkligen
superkul. Vi hade tur med vädret dessutom.
Dock glömde vi solskyddsfaktor så vi såg ut som kräftor när vi kom hem
och nu svider och bränner det som sjutton. Men det fick det väl vara värt.
Det var jättekul att komma dit och se att de hade byggt om och lagt till
massa nöjen. Det var länge sedan jag var där sist (förutom idag då), så
det var superkul att bli överraskad att de hade gjort om.
Om ni inte har varit där på ett tag så tycker jag att ni ska ta er en heldag där
nu under sommaren. Det var jätte mycket folk, men kul att uppleva de nya
grejerna. Åk dit ni, ni blir nog inte besvikna.

Snart tror jag att jag ska ta mig en kall dusch. Armarna och nacken brinner.
Ha en trevlig kväll. Jag ska spendera kvällen med kall powerking och pringles. ♥


Ta er en dag med familjen på Leksands sommarland. Hur kul som helst.


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja görså.

Nej tyvärr , många som vill ha dom så 300 är det som gäller. köpta för 450 och aldrig använda så!

2009-07-18 @ 01:27:28
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0