tradera - spärrat

Goodmorning!
Är lite smått trött idag. Har varit vaken nästan hela natten p.g.a att mina
axlar har bränts som fasen. Både jag och min darling hade svårt att sova.
Så fort man vände på sig så kändes det som att någon gjorde tusen nålar
på en.. inte skönt alltså. Men det känns bättre idag.

Idag funderar jag på att slinga mitt hår ännu ljusare, fast själv den här gången.
Mitt hår börjar bli mörkare och utväxten har kommit fram osv. Inte så vackert.
Och jag vet redan vilken slingning jag ska köpa. Har kollat ut den ett bra tag.

Och ja, vad mer ska jag säga?
Jo just det. Mitt tradera konto har blivit spärrat. Just p.g.a att jag har lagt upp
annonser där jag skrivit att det är (ej asos, nelly) ... ja ni förstår.
Så himla irreterande att de spärrar mig för det. Tycker de kan maila mig
istället om jag har gjort fel. Men som sagt så är kontot tillbaka om 3 mån igen.
Hur ska jag klara mig utan tradera tills då? Tradera är det stället jag är inne och
kikar på dygnet runt.
Men jag ska inte sitta och sura, nu ska jag fixa mig! Ha en trevlig dag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!den är ca 10 cm ovanför knäna:)

2009-07-18 @ 13:12:41
URL: http://mimmiperzzon.blogg.se/
Postat av: Ilona

Har inte fått några bud ännu :)

2009-07-18 @ 13:43:05
URL: http://ilows.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag slingade mitt hår i tisdags:D blev bra! Men hon tog inte bort utväxten så ajg gick och klagade så ska få ersättning med en gratis färgning;)



Puss på dig<3 saknar dig

2009-07-18 @ 20:41:08
URL: http://maddelissel.blogg.se/
Postat av: jess

heejsan! vad använde du för märke och typ när du slingade? :)

2009-07-22 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0