22:25

är riktigt trött idag.. har sovit mer än vad jag varit vaken.
men jag kan erkänna att jag älskar att sova. det är
underbart!! så länge man drömmer fina drömmar. idag
har jag även klippt mig lite grann (själv förståss) haha.
klippte upp lite och så, blev inte så nöjd men whatever..
det växer ju ut igen =) och så småning om så ska jag ju
förlänga mitt hår också.

gårdagen var hur mysig som helst. stressade som fan
hem efter skolan och fram och tillbaka från affär till affär
för att köpa mat och rosor. kvällen blev riktigt lyckad och
den var hur mysig som helst. sex månaders firande. synd
att man inte kan fira för varje dag som går haha. nejdå.
men det var lyckat!! ..och jag är ju världens bästa kock,
fan vad god maten blev
, hel nöjd!!

ska snart hoppa i säng, klockan börjar bli mycket nu..
puss på min gosiga robin! han är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0