julafton

Idag är det redan julafton, jag har inte hunnit med att känna den speciella
känslan för jul ännu. julafton idag var hur mysig och bra som helst, det ända
som saknades var allt julgodis typ. men fullt av god mat fanns det iallafall.

jag åkte hem till min pappa igår eftersom det är där jag skulle fira julen i år.
så jag vaknade upp hemma hos honom, och jag vaknade vid klockan fem
och väckte min syster för att jag kände mig lite små busig, så vi gick upp då
och tog våra julklappar som låg i julstrumpan och sedan somnade vi om tills
klockan blev halv åtta.

jag skickade ett sms till min pojkvän och sa god jul för att jag ''visste'' att han
var i söderhamn hos sin mamma och skulle fira julafton.

jag och min lillasyster sprang fram och tillbaka i huset för att röja undan
massa grejer som låg överallt på golvet. och sedan fixade vi oss!
och pappa hade nämligen sagt att robins bror skulle vara med oss och fira
julen för att han skulle bli själv annars. och det är ju såklart helt okej för oss :)
och sedan sa han att två tjejer från släkten också skulle vara med oss men
vi fick inte veta vilka osv.
och jag är ju såklart hur nyfiken som helst. och går och funderar hela dagen
vilka det skulle kunna vara.

såklart så driver pappa med mig, (som vanligt) och sedan ser jag robins brors
bil kommer och det är fler än bara han i bilen..
och såklart så är ju min ÄLSKLING med! helt galet :) vad överlycklig jag blev
men så jävla chockad.

det var helt underbart att fira julafton med min älskling, men kan fortfarande
inte fatta att dom lurade mig så jävla hårt. haha och så fick jag ju världens
bästa julklapp av honom<3 nya snowboard bindningar + en snowboard som
vi beställt som säkert kommer i veckan om vi har tur. hur underbart är inte
det? wiiiie, älskar honom<3





Snowboard bindningarna som jag fick :)
Hur snygga som helst!



Jag och min über söta lillasyster


Syster och vår hund Charlie



Jag och Charlie


Min söta lillasyster igen, puss!



Tack för en jätte bra julafton älskling + dina bröder. helt underbar överaskning<3
och tack pappa och syster<3

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Vad söt du är!

2008-12-25 @ 23:57:24
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0