julklapparna, klart!

känns jätte härligt nu när jag köpte sista julklapparna idag :) det ända
som känns lite tungt är väl att pengarna är slut. men nu slipper jag oroa
mig för julklapparna, WIHOO! :D det blev julklappar för ungefär 2000 kr.

historien bakom denna helg är lite kul, jag har varit med mamma rätt
mkt men vi har varit med om en hel del.. långa bilköer, mammas tele
låter konstigt, mammas bil-dörrar går ej att stänga (åka med öppna
dörrar) , olyckor efter vägen och jaa vad mer ska man säga, åker iväg
för att köpa julklappar men kommer hem med grejer bara till sig själv
ungefär haha. alltid lika kul att handla med mamma :)


nu ska jag ta och sätta mig ner och njuta av iskall dricka (trocadero) och
svenska lantchips. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0