jullov imorn

idag var det volleyboll i skolan, jag och marit kom dit ungefär runt halv
tio - tio slaget. vi hejade bara på. vi orkar inte vara med på sånt där :)
vi slutade sen vid kl tolv. enkel dag.. skönt! och imorn är det kyrkan och
julklapps utdelning för alla på media. det ska nog bli kul och sen är det
äntligen jullov!!

och idag har jag även gjort klart med en på blocket typ att jag ska köpa
en ny snowboard, så den kanske kommer nästa vecka om jag har tur :D
fast det är bara brädan så jag lär ta mina gamla bindningar och
sätta på. men det gör ingenting :) brädan är ju ändå som ny!!! helt underbart.
hoppas på den nu! :))

jag har gått och varit grinig på mitt hår rätt länge nu, jag blir helt galen
på det. det är svinto och jag får aldrig till färgen jag vill ha och jag vill ha
längre och finare hår. jag har länge funderat på om jag ska förlänga mitt
hår, men grejen är det att jag vill klippa och färga mitt hår först så jag
ser vilket hår det blir sen isf om jag ska skaffa löshår.
jag har typ aldrig varit hos en frisör.. jo en gång men det räknas knappt
för jag toppade bara håret lite grann då, så jag vet inte riktigt vilken
frisör som är duktig och som jag kommer bli nöjd hos om jag ska fixa
det hos en frisör.. och frisören är typ mitt slutgiltiga försök för att få det
så som jag vill ha. jag blir så ledsen att mitt hår är som det är..
jag har förstört det. hjälp mig ur detta!! jag vill klippa mig och färga det,
blont förståss. :(:(:(

aja det är som det är :( buhu på mitt hår.. och nu ska jag
fortsätta dricka upp min julmust som står bredvid mig :) kramis!

Kommentarer
Postat av: sofia

jaa dom är super mysiga.

Ja jag vill ha en liten vovvsing nu!

Händer på jullovet då?

<3<3<3<33<

2008-12-18 @ 21:12:24
URL: http://taidernutt.blogg.se/
Postat av: sofia

samma här, ska kolla på mellandags rean också :D

<3<3<3<3

2008-12-18 @ 21:14:43
URL: http://taidernutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0