lite till..

glömde lägga till de julklapparna som jag och robin fick tillsammans av
min pappa. vi fick något grejs där man fick både stavmixer och en annan
slags mixer. och vi fick även en fritös, det roliga med det hela är att robin
hade exakt en lika dan innan.. men vad gör det. kul att förnya lite kanske!

och robin fick ett presentkort på stadium för 700kr och en mixer av mig.
men denna gången var det en mixer som var gjord för t.ex. milkshake osv.

trevlig dag, saknar min lillasyster lite. synd att hon blev så ledsen när jag
följde med min älskling hem igen.. men men ser väl henne snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Gynning

Hoppas du får en fortsatt trevlig jul helg!

2008-12-25 @ 10:37:03
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0