release me

idag köpte jag julgrans belysning, så nu är min älsklings julgran
hur mysig som helst.. och för ett tag sedan myste jag ner mig i
soffan med lite daim och fanta med isbitar i, till idol tittande. så
jävla härligt att robin åkte ut!! han kunde inte sjunga för fem öre.
(enligt mig) han kanske är bra för er men inte för mig. ni kanske
inte gillade lars, men det gjorde jag faktiskt! =)

anyway, just nu sitter jag och lyssnar på massa goo musik och
vill gärna ha lite mer musik om någon är intresserad av att skicka
till mig..? vore snällt!! release me - agnes fy vad bra låt. den har
hon gjort riktigt bra. wiihooo

Kommentarer
Postat av: paula

JOOOOOOOOOOOO! Kunde han ju visst det. Annars skulle han ju ha åkt ut för längesen!

2008-12-06 @ 23:06:49
URL: http://paaulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0