sex månader

hej :) klockan är inte alls mycket.. bara tjugo i sex på morgonen..
är vaken p.g.a att älsklingen skulle till jobbet. och han går upp kl fem!

anyway, detta ska vara en toppen dag (hoppas jag), för att idag är det
en mycket speciell dag.. inte vilken dag som helst utan min och robins
halvårsdag och det innebär sex månader tillsammans. det är helt sjukt
att tiden har gått så fort. men jag älskar honom mer och mer för varje
dag som går så jag + att när jag tänker på första dagarna innan vi blev
ett par så får jag fjärilar i magen.. sån härlig känsla. det går inte att bes-
kriva, man måste uppleva det för att förstå.
jag älskar dig och du är världens bästa människa <3

+ att igår så lovade jag mig själv eller ja jag hittade på att jag ska bli
nyttig och börja träna (som jag sagt i hundra år men inget har hänt), så
nu känns det som att det kanske skulle bli en perfekt start om jag börj-
ade idag(?) p.g.a att det är en happyday och jag är lycklig, då kanske
det går lättare att tänka positivt om allt.. det verkar vara en kul grej. jag
måste prova iaf. (önska mig lycka till, haha).

Kommentarer
Postat av: Lindblom

grattis till den stora dagen, kanske lite efter men ändå! :) Hoppas att ni hade det trevligt och att ni får fler fina månader tillsammans!

2008-12-27 @ 14:07:53
URL: http://listentoyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0