två prov

har nyss haft prov i trafikkunskap.. hade två prov dessutom p.g.a
att jag inte var där när de andra gjorde prov nr 2. och det gick väl
sådär.. tror inte det gick så bra faktiskt. hade inte pluggat något..
så jag får väl antagligen skylla mig själv om det går illa. men jag
har så himla mkt att tänka på nu innan jul. massa inlämnings
uppgifter osv. det är så drygt, jag blir galen.. vår lärare tror typ att
hon fortfarande är journalist.. hon är så bad! 

var ute på stan efter provet och köpte en fin present påse som
jag ska lägga muggarna i och ett gratulations kort som mamma
ska få i födelsedags present eftersom hon fyller år på Söndag.
muggarna är riktigt fina, det är mönster på dom och dom ser ut
som morderna ''väggtapeter''. det kanske låter kul, men det är as
snyggt!! =)

imorn är det lucia firande i kyrkan och det betyder att jag inte får
min kära sovmorgon imorn.. hur ska det gå? hihi
vi blir iaf bjudna på fika, lussekatter osv. det blir mysigt =) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0