1 a p r i l

Blev ni lurade idag? Det blev inte jag, men bara nästan..

Paula ringde mig eftermiddags och jag svarade ''- Försöker du lura mig?''
Det första jag hörde komma från hennes mun var ''- Faaan''. Hon tänkte lura mig
om att hon skulle flytta till skåne till hennes pappa, men det gick jag inte på ;)

Jag lurade pappa nu ikväll i alla fall, det började med att jag frågade om han hade
blivit lurad idag eller om han hade lurat andra, och det hade han lyckats gjort.
Därefter blev det en sån här konversation:

Jag: - Nu vet jag varför jag har spytt så mycket..
Pappa: - Jaha, vadåda?
Jag: - Hmm, jag är gravid..
Pappa:  - VA??
Jag: - Haha jag skämta bara, *april april*..
Pappa: - Meeh, jag blev ju glad ju... =)

Min pappa är så himla lättlurad.. Han har alltid varit så, det är så kul att skoja med
honom =)

Kommentarer
Postat av: julhia

sv: haha okej ^^

2009-04-01 @ 19:59:30
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0