allt blir fel

Idag är en sån dag där nästan allting går snett.
Hittills har jag haft ont i huvudet, haft jätte dålig sminkdag, vält ut hela min
ask med massa hårspännen, och inte kommit in på frisör hittills men det kan
vända om jag har tur och har varit allmänt depp för allt.
Jag hoppas verkligen att mitt humör vänder under dagen och blir bättre.

Jag och Madde har i alla fall diskuterat att vi ska skaffa gymkort! Nu ska jag få
snygg kropp inför sommaren. Det ska bli så härligt! Jag är faktiskt redan pepp.

Hoppas ni har fått bättre start på dagen än vad jag har fått!
Idag blir det i alla fall chips med dipp (hihi det är faktiskt fredag, då får man) och
frasiga våfflor med sylt och grädde! Mums

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vad jobbigt med såna där dagar!

Finns verkligen dagar när ingenting går som man vill.

2009-04-17 @ 16:52:35
URL: http://aboutlina.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, det har jag. Skrev den i e-postgrejen där. ;)

2009-04-17 @ 17:31:54
URL: http://aboutlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0