ett stort leende

hejhej!

Jag är på strålande humör och jag kom till skolan med ett stort leende
på läpparna även om jag råkade försova mig några minuter.
Mitt och Maddes grupparbete verkar gå bra och hoppas det går bra hela
vägen ut också. Jag ska ta och leta på lite bilder till arbetet snart.
Annars så har jag hunnit städa nästan hela lägenheten och min söta
pojkvän kom hem och var på strålande humör också, så härligt<3
Så idag är det glada dagen tror jag, så himla skönt haha.

Jag har lagt bud på lite skor på tradera också, så sjukt snygga! Så jag
hoppas att ingen lägger högre och högre så att jag inte har råd att få
dom nu, hihi. Tradera är typ mitt andra hem, nejdå men det är så bra ställe
att köpa både nya och begagnade saker. Rekomenderar det mer än blocket.

Ha en fortsatt trevlig dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0