mami

Min mamma kom hem ifrån Norge igår och så pratade jag med henne på
telefon idag och jag sa att jag inte har tid och ses på ett tag men sen så
sprang jag ner till henne och överraskade henne, då blev hon glad.
Hon fick även besök, hon skulle bjuda på middag så jag åt lite grillat och
potatisgratäng där, sjöng lite ( guitar hero world tour ) med min lillebror.
Det var kul. Och vi kom även fram till att min mamma kommer betala klippning/
färgning åt mig hos frisören sen, underbart! Min mamma är så snäll, hihi!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Sitter i alla fall i min nya svarta dress från H&M,
hur mysig som helst.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

allt bra med dig idag?? :)



kramis

2009-04-25 @ 10:37:32
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0