no money

Just nu hatar jag att jag är pank, eftersom jag har hittat världens finaste
klänningar som jag vill ha mer än något annat. Har letat som en galning
och nu har jag äntligen hittat dom. (Ska tjata lite på mamma, hehe).

Nu måste jag snart börja vända om på dygnet igen.
Ända sen i torsdags så har vi gått och lagt oss runt 03.00 på nätterna.
Och i natt gick vi och la oss vid 03.30. Det är ju helt galet.
Jaja, nu ska jag plocka ihop all smutstvätt och sen blir det tvättstugan.

Ha en trevlig dag!♥

Kommentarer
Postat av: lisa

Fast förra året så vart det ju väldigt populärt igen, tror det fick en nystart! Hoppas att det blir bra i år med!:)

2009-04-26 @ 15:29:46
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0