shopping & middag

Idag blev det en sväng till kupolen. Där träffade jag Paula och vi sprang runt
i affärer. Förlåt paula, för att jag var så virrig och ville fixa allt på en och samma
gång men jag hade faktiskt panik och ville ha det jag behövde. Hoppas du inte
är arg fortfarande..
I alla fall så köpte jag en svart kofta, en vit trekvartsarmad tröja, tre par spetstrosor,
fyra ringar, ett armband, ett par svarta tygskor, ett par svarta jeansleggins, en
parfym, lösnaglar (som är mycket bättre och snyggare än mina förra) och en
present till älskling. Dagen var som sagt virrig men är supernöjd med köpet och
även min darling tyckte det var skit snyggt. Bra det !

Efter borlänge så åkte vi raka spåret hem till min pappa där vi åt påskmiddag.
Jätte gott och man blev super mätt.

Ha en trevlig kväll! 

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

har du haft en bra dag? :)



kram

2009-04-10 @ 22:38:08
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Paula

haha nää, jag var inte och är inte arg :P ;)

2009-04-10 @ 22:43:29
URL: http://paaulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0