tandläkar skräck

Aj aj aj min tand!
Jag har världens största hål i ena min tand. Det är så stort att jag råkar ibland
göra så att saker fastnar där som t.ex. pärlsocker efter bullar. Det är fan det värsta
som finns, att bita ner ett pärlsocker i hålet. Det ilar som fan och man vill bara
dra ut tanden eller också bara önska att man inte ens hade ett hål.
Men den 11 maj bär det i alla fall av till tandläkaren och då blir det även massa
bedövningar. Jag klarar inte av att borra utan bedövning.. Jag klarar knappt av att
borra MED bedövning. Så illa är det med mig. Tandläkaren och jag har aldrig
varit vänner, eller rättaresagt tandläkarens verktyg. Men jag ska stå ut.... tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0