TORSDAG

Blev hemma från skolan idag med. Men imorgon går jag nog dit.
Hade en sån himlans huvudvärk när jag vaknade så jag bestämde mig för att ta en lång
promenad istället för att ta alvedon. Det var jätte härligt. Fint väder och gick i rask takt med
dunkande musik i örona.
Det är så sjukt mycket lättare att promenera med musik än utan, man blir mer i sin egen
värld och bryr sig inte lika mycket vad som händer utanför lurarna.
Efter den promenaden gick jag direkt hem till min mamma, men hon är dock i norge just nu
men jag passade på och umgicks med min storebror. Vi körde lite Guitar hero world tour, jag
på sång och brorsan på trummor. As kul, hehe =)
Sen gick jag hem till min darling igen och då hade det sötot köpt en glass till mig. Gulligt, hihi.
Så fick vi lite tråkigt och då åkte vi hem till min daddy och han lagade robins lampa på bilen, så
nu är den fixad =) och så bestämde vi att vi ska till pappa igen på påskmiddag nästa helg. Det
blir trevligt och gott =) Och ääääven shoppa, hihi!!

Nej nu ska jag ta mig en päronsplitt, så sjukt gott!
Kanske skriver senare, who knows? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: yes, jag vet vem du är, var på tyrol 18/3-07 när du var uppe på scenen, amazing! :)

2009-04-02 @ 20:23:38
URL: http://hmbh.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, jag var inte så synlig på den tiden ;)

2009-04-02 @ 21:16:26
URL: http://hmbh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0