gymkort snart

Just nu är jag väldigt pepp.
För att varje år så länge jag kan minnas har jag alltid sagt att jag ska
börja träna och få en fin kropp till sommaren osv. men det har aldrig hänt.
Så nu får det bli nog på det snacket och göra något åt det istället.
Denna gång är det på riktigt, nu ska jag vara seriös med detta för min egen
skull så jag slipper sitta och gnälla över hur tjock jag tycker att jag är, och så
min omgivning slipper höra gnället dessutom. Så i slutet av denna månad
blir det att köpa ett gymkort! Och när man har ett gymkort så får man även sola
billigare också, det är ju toppen. Dock har jag aldrig solat förut men första
gången måste ju alltid vara någon gång, right? Så nu jävlar händer det grejer
snart, det kan ni ge er fasen på... Hihi


Jag och Madde ska bli supersnygga i våra bikinis i sommar,
dock är madde redan fin och smal, men hon måste hänga med mig.

Kommentarer
Postat av: Anchi

sv: ja, den är jättefin :) finns på alla affärer som har vilakläder ;D kostar 300:- eller 400:- har jag för mig.

2009-04-17 @ 20:37:29
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv hehe ja de gäller ju att komma igång =)

2009-04-17 @ 22:50:14
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0