valborg

Eftersom min mamma backade ur med att betala min klippning och färgning
för att hennes frisör inte ville klippa mitt hår så kom min underbara pojkvän in
i räddningen och betalar det istället. Hur snäll pojkvän får man ha? Han är
världens bästa. Och nej, jag vill egentligen inte att han ska betala men han vill
det.. ååhh vad jag älskar dig♥

Vad händer för alla ikväll då? Ska ni se brasan och äta något gott?
Jag vet inte om jag får se någon brasa men vi ska i alla fall äta potatisgratäng
med kycklingfilé och sedan marängswich!! Jätte mumsigt.

Och klippningen blir nog på tisdag om allt går som det ska, har i alla fall fått en
tid då vid klockan 13.00. Jag ska försöka pallra mig dit, eller så ska jag kika
efter en billigare frisör, *fniss*.

Ha en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0