visa att du är bättre en så, grabben!!

Hallo!

Pappa lagade hur god mat som helst. Den var nästan extra gott idag, hihi.

Och nyss höll jag på att brinna upp av ilska. Ibland förstår jag inte hur vissa
människor kan vara så elaka. Jag tycker det finns gränser när man är i denna
åldern, men tydligen inte.
Att en människa kan gå och se ner på en annan människa och sedan gå och
skratta/flina mot den personen tillsammans med sina vänner. Fan alltså!
Det är bara en viss person jag riktar detta mot: Väx upp förfan! Jag blir så arg!

Hoppas kvällen blir bra ändå. Och jag börjar bli gladare igen.
Den människan ska inte få förstöra humöret på mig!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0