första dagen avklarad

Idag har jag och några vuxna (dvs. lärare) kommit fram till att jag ska ringa
runt på olika företag om jobb. Får jag tag på ett jobb så tar jag ett sabbat sår.
Alltså ledig från skolan ett år. Men har fortfarande kvar min plats på min linje.
Vilket jag tycker känns skönt. Om jag får jobb och börjar jobba så ska jag
samtidigt kolla efter privatfrisör utbildning. Som ni redan vet, så tänker jag
bli frisör varesig det ska kosta eller ej. Det är min allra största dröm. Även om
jag kanske inte ser ut som en frisör. Men jag får väl fixa till mig så jag ser ut
som en sen annars då. Haha
Hoppas att allt detta blir som jag vill nu. Jag vill verkligen göra detta. Orkar inte
med långa skoldagar och plugga till saker jag inte ens är intresserad av.
Om ni bara visste hur tråkigt det är? Sitta och ödsla tid på saker man knappt
fattar eller vill ta till sig. Ja, precis! Så jävla boring.
Nog om det. Första skoldagen. Ingenting hände i princip. Och vi har fått en
till ny lärare, en cattis x2. UUUH!!!

Adios ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hörru Malin du får inte lämna mig;) haha! Kommer blir så jävla tomt!

Och du.. Jag tänkte på det där du sa om C* ben;) HAHA. Bh och en rakhyvel!

2009-08-24 @ 15:30:40
URL: http://maddelissel.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: haha men snart kommer ni igång ska du se ;) vilken klass går du i?

2009-08-24 @ 15:49:50
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: aha okej, vad vill du gå istället?

2009-08-24 @ 16:08:43
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0