I got a cold?

Det är nu jag känner som mest att förkylningen har kommit. Usch, jag
nyser och har ont o halsen hela tiden. Börjar känna mig helt tjock i huvudet
också. Trevlig känsla va? Nej, inte precis. Jaja, jag dör nog inte av det i alla fall.

Så, hur har eran dag varit? Min har varit konstig. Hade en klump i magen imorse
som gjorde att jag brast ut i gråt innan skolan (så mycket tycker jag om skolan).
Men nu äår det helg, så nu lägger sig den känslan för ett litet tag. Skönt!

Hur ska ni spendera eran fredagskväll? Själv har jag inte planerat ett skit. Ska
duscha och fixa till mig lite och bara ta det lugnt. Kanske äta något gott, vi får se!
Men ja, vi hörs... Har inget mer att skriva nu =) Kramis!


Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

haha ,men det är skönt att sova på dagen när man kommer hem ^^,

2009-08-28 @ 21:06:02
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0