en dag med min käre mor♥

Var i borlänge idag tillsammans med mami! Fick mina jul&födelsedags paket/presenter. Det jag fick var ett par skitsnygga spetstrosor, ett par skor, torr shampoo & en ny digitalkamera!  Jag är supernöjd. Ska nog till borlänge i veckan igen och köpa lite mer underkläder. Hittade supersnygga men ville inte tigga för mycket av mamma. Kan köpa mig det själv :-) Dock tycker jag att det var superdålig rea. Fanns knappt någon rea alls. Allt var i princip fullpris överallt. Men men, är nöjd med det jag fick med mig i alla fall. Och märket på kameran har jag aldrig hört talas om förut men den verkar funka bra i alla fall och det är väl det som är vitsen antar jag, hehe.

Kommentarer
Postat av: frida danielsson

Sv: Hehe de låter nice :P

2009-12-28 @ 19:16:44
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0