godmooorning

Guuud vilken seg dag. Segaste lördagen någonsin skulle jag tro.
Har vaknat upp med världens sjukaste drömmar. Ville nästan bara gråta.
De senaste nätterna har jag drömt så knäppa drömmar så det är nå helt sjukt.
Men som sagt så tror jag det är för att vi snart ska flytta och att man vet att något
nytt kommer att hända. Och väldigt mycket är väl också för att jag känner mig stressad
över allt med skolan och över hur jag ska få tag på rätt personer till att fixa allt med studier
och lån. Men allt kommer fixa sig, det är jag säker på. Men orolig i magen kommer jag
nog vara ett litet tag till. Det är ju inte så himla lätt att vara 18, snart 19 år och fixa allt
sånt här själv. Men som sagt så älskar jag att ta eget ansvar, även fast att jag vill ha
föräldrarna där ibland. Hehe

Nu ska jag ta och fräsha upp mig lite så att jag blir piggare. Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0