im so tired

Är helt slut idag. Sov jätte dåligt inatt, och smällen får man ta idag.
Nu börjar jag få lite mer pli på allting runt om kring, tror jag. Jag har tänkt ut en hel del
och saker och det kommer nog fixa sig bara banken säger ja. Det är dom det hänger på.

Nåja. Vad har jag gjort idag då? Knappt någonting. Var supertrött imorse och ville bara
skippa allting i skolan idag. Men duktig som jag var klev jag upp packade idrottskläder (trots
att jag tänkte skita i idrotten) och gick till skolan. När man kommer fram får man höra att
det inte var någon idrott så vi hade världens håååål. Kul.
Men i alla fall så fick jag två lektioner och den sista nu på eftermiddagen orkar jag fan inte med.
Är så jävla slut i kroppen. Orkar inte pulsa mig genom sjuhundratrettio meter snö för att komma
till en lektion som jag ändå inte får något betyg i sedan, (eftersom att jag hoppar av).

Snart är det jul. Har ni köpt alla julklappar än? Själv har jag bara köpt EN julklapp och det var
till min fina pojkvän. Dock har han redan fått den eftersom det var bråttom. Nämligen nå bultar
till den nya bilen. Min syster ska få min bärbara dator, dock behöver jag ett USB minne för att
tömma den datorn med alla mina fina minnen på. Hmm.. ska se om jag hittar något billigt.

Hihi. Jag vet knappt vad jag skriver längre.. Sitter och pratar i nattmössan.
Har försökt att ändra lite på bloggen. Men det går ju inte som jag vill. Måste det vara så svårt?
Aja, slut babblat för mig nu. Ni får ha det bra där ute i snön. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0