man lyckas, bara man vill!

Jag är supertrött och ska gå och lägga mig nu. Klockan är 00.00 och jag har prov imorgon.
Ett prov som jag inte kommer lyckas med för att jag har struntat i att plugga. Bravo!
Men som sagt så är det ingen stor fara eftersom jag flyttar och skiter i gymnasiet efter nyår
någongång. (Ska plugga privat-frisör) är min tanke i alla fall. Och jag ska lyckas ta mig dit.

Idag blev jag jätte glad. Fick några fina ord från några klasskompisar om att dom såg att jag
hade gått ner i vikt. Jag gillar att höra sådant, med tanke på att jag verkligen har försökt.
Och att det ger skillnad, det är ju verkligen så himla bra! Jag blir så lycklig av det.
Innan jag började träna vägde jag ca. 68-69 kilo. Nu väger jag ca. 63 kilo. Och ja, det är ett
stort steg för mig. Jag älskar det! Och även det här är ett stort bevis att man lyckas bara
man vill!

Men nu ska jag hoppa i säng. Godnatt alla läsare! :-)


Kommentarer
Postat av: Angelica - Makeup Artist

nåå just nu sitter jag på arlanda väntar på mitt plan till madrid :d

2009-12-11 @ 11:50:57
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Kajsa :)

Fin blogg du har! Bra jobbat med vikten. (Y)

2009-12-11 @ 12:37:06
URL: http://kajseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0