mysig eftermiddag hemma hos mami

Är hemma nu. Har varit en hos mamma hela eftermiddagen. Mysigt värre!
Vi åt god middag, drack glögg, åt paradise, pepparkakor och massa gott. Nu har jag fått låna en grej av mamma som man sätter runt magen och svettas bort fettet. Jag tror inte riktigt på den grejen och inte mamma heller, men jag ska prova i en månad nu och se om det händer något. Annars är det såklart bara fejk. Men ska bli kul och se om det stämmer eller om det bara är påhittat.

Måste även bara tillägga att jag är nog den bästa mamman någonsin. Hon har hjälpt mig så himla mycket de senaste månaderna. Och jag är så otroligt glad över att jag har en sådan mamma som verkligen finns där när man behöver henne. Ja, det är jag!! Så himla glad!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0