40 längder, jag är stolt!

Hej på er!
Inatt sov jag riktigt dåligt men jag var duktig och gick till skolan och var där även hela
dagen fast att jag var hur trött som helst. Bra gjort av mig, hehe!
Efter skolan så hade jag och marit vår sista sim-lektion, det är idrott. Vi har ju egentligen
idrott på torsdagar men eftersom det är handikappsim eller något liknande då så kan vi
bara simma på fredagar, som vi nu gjort i några veckor. Och vi var så sjukt duktiga så vi
klarade 40 längder och det är faktiskt 1 km! Bra va? Gud vad vi ska skryta till vår
idrottslärare, hehe.

Fick mitt hemprov idag i Radiohistoria, sjukt tråkigt men jag har satt igång med det så nu
är det  på gång.. Känns så skönt när man har börjat och inte lagt det åt sidan. Så strax ska
jag gå ochfortsätta med det så att jag blir helt klar med det och även kanske plugga lite
annat. Och senare ikväll kanske det blir lite film mys med chips, läsk & glass med
hallon på..  mums.  Ha en trevlig kväll, kramis!

Kommentarer
Postat av: julhia

sv: tänkte exakt samma sak.. men usch hemskt o se!

2009-02-20 @ 21:50:18
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: julhia

sv: nope, they don't ;) sen står de längst ner att om man är 15 och går på gymnasiet, vem vet om ja gör de eller inte :P

2009-02-20 @ 21:55:22
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: hehe ja. :)

2009-02-21 @ 09:53:02
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0