äntligen gjort!

Ibland känns det så skönt att vara 18 år. Man får göra nästan vad man vill och mina
föräldrar har ingen rätt om någonting nu längre, (nästan).
Idag var jag på banken utan problem. Skit härligt att ha det gjort nu, jag tog ut pengar
och satt in pengar, avslutade ett konto och t.o.m skaffade ett nytt bankkort och internet
dosa så att jag kan betala räkningar och sånt på internet. Hur smidigt är inte det?
Så nu är jag ganska glad faktiskt + att jag gjorde nyss hur goda pannkakor som helst
med vaniljglass och sylt.

Så denna dag har varit helt okej dag.


Dagen för imorn ser ut ungefär såhär:

- Hälsopedagogik
- Medieproduktion
- Simning med Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0