Det är sånna vänner man ska ha

Jag är så otroligt glad över att vi träffades! Du är en bästa vän, du är som en syster åt mig.
Du sviker aldrig, du lyssnar, vi bråkar, vi skrattar, vi är allmänt tokiga tillsammans.. Jag
saknar dig och jag älskar dig<3 Låt vår vänskap aldrig läggas ner, du är besvis på att
vänner verkligen finns! Du är en riktig vän, en äkta vän, en bästa vän! puss på dig, du
är ett stort plus i mitt liv! <3


(och robin men han är ju min kärlek, fniss)




gammal bild, väcker minnen

Kommentarer
Postat av: Paula

du är grymt bra! <3 vi är som systrar, du & jag :) två år av vänskap men det känns som om jag har känt dig i minst 10 år. alla galna saker vi har gjort, alla minnen - bilden är minnen. vi och vår step up to the party tour-tröjor på gröna lund sommaren 07 HAHA <3 saknar dig!

2009-02-02 @ 22:30:40
URL: http://paaulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0