Diorshow black out

Idag blev det insjön en sväng. Gick på Clas Ohlson, Kicks, Expert och Rätt pris.
Köpte mig min efterlängtade mascara, den är världens bästa.. ni borde prova!
Köpte även bomullsrondeller x2 och topps. Det blev nödvändiga saker idag, hehe.
Och min käre pojkvän köpte sig en ny digitalkamera, jag är riktigt avundsjuk må
jag säga.. eftersom min är typ paj! Katastrof.. men om jag är riktigt snäll så kanske
jag får låna den någongång(?) *Hihi*.

Till middag blir det Langos! Det är så sjukt gott, plus att vi har fått en ny fritös som
vi ska inviga idag.
Det var nämligen så att vi fick en fritös av min kära far i julklapp och den var precis
lika som robins förra och pappa hade även köpt sig själv en ny fritös som han
inte hunnit använda ännu och den var inte lika som vår så vi gjorde en deal och
bytte med varandra så att vi fick pappas fritös och pappa fick vår. Sen var vi nöjda.
Så nu ska jag ner och hacka lite lök osv till maten och även dricka min päron-''Mer''.
Den är så sjukt god när den är kall... Hihi

Kommentarer
Postat av: SARAH

svar: okej så trevligt:)

Ha en bra lördagskväll!

2009-02-28 @ 16:35:43
URL: http://sarahdem.blogg.se/
Postat av: Pattie

Haha ja nu har man en anledning att säga "hej tjockis" iallafall :D

2009-02-28 @ 20:42:45
URL: http://ungmammapattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0