fan för förkylning!

Åh nej! Seriöst? jag blir helt galen nu alltså..
Jag vaknade ju imorse med halsont och det har förvärrats under dagen fram tills nu.
Hela min kropp ilar, jag fryser, är tjock i huvudet och har jätte ont i halsen.
Varför kan aldrig jag hålla mig frisk? Har jag skit dåligt imunförsvar eller vad är det
frågan om?

Men i alla fall så försöker jag bli frisk, jag sitter i sängen med laptopen i knät som gör
mina ben varma och har sockor och fleecetröja på mig.. och så har jag även en kopp te.
Nu jävlar får det vara nog på sjukan.. detta är inte kul alls.
Ska nog strax mysa ner mig i sängen med en varm kopp te och lite avsintt av serien Cleo.


Den bra delen med dagen:

- Aktiverat nya bankkortet
- Fikat med min älskade mamma
- Varit på middag hos robins pappa


Det sjuka med allt är att jag kände mig ovanligt fin idag.. fick många komplimanger trots
min tunga förkylning som trycker ner mig totalt i energi. Tack allihopa!

Godnatt era söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0