inge mat sugen alls..

Idag stannade jag hemma från skolan. Vill inte smitta någon ifallatt jag har magsjuka
eller något liknande. Spydde igår kväll, mådde inte alls bra. Men jag mår bättre idag men
har inte fått i mig något mer än en blåbärs smoothie..
Är inte alls på humör för att äta något, känner mig skit knepig i magen och så fort jag
tänker på mat så blir jag lite halft illamående. Aja, hoppas det går över tills imorgon, tänkte
gå till skolan då.





Men den var god så länge den varade i alla fall.

Kommentarer
Postat av: lisa

Tack! Tycker baraa att jag ser löjlig ut haha.

Saknar dig med.

Du har btw en skitfin blogg:D Kanske har sagt det men ändå!

2009-02-02 @ 18:46:06
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0