Onsdag

Dagen har gått hyffsat bra, hade radio inspelning.. Mycket fniss och lite verkstad eller vad
vi nu ska kalla det för, hehe.

Känner mig riktigt stressad just nu, för att tills imorgon ska jag ha läst en novell som jag
ska kunna diskutera om med min lärare + att jag har engelska läxa att diskutera i grupp.
Under helgen kommer jag vara totalt fullbokad kan jag ju bara lova! För att på tisdag har
jag radio prov som jag inte alls kan någonting till som jag antagligen lär läsa på hur mycket
som helst under helgen. Och på onsdag har jag matte prov och på torsdag har jag engelska
prov och jag är inte ett dugg pepp på något utav dessa prov. Allt känns bara som en stor
jävla press. Men jag får väl göra det bästa av mig.. hoppas det går vägen.

Måste strax gå och köpa alvedon, jag har haft huvudvärk sen jag vaknade imorse.. Och
kors i taket, idag var det första gången på hela denna terminen som jag gick på onsdags
matten. Min matte lärare blev chockad att jag var där.. brukar bara annars bara orka gå på
dom korta torsdags lektionerna.. men bra gjort av mig! (tummen upp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0