sportlov


Denna vecka är det sportlov och det är redan tråkigt!
Idag har jag haft så tråkigt att jag nästan önskade att det var skola.. okej det låter ju galet
eftersom jag inte gillar att vara i skolan osv. som så många redan vet. Haha

Idag har jag iallfall skickat iväg lite ansökningar om sommarjobb på lite olika ställen, ska
även skriva några ansökningar för hand och lämna in på några ställen. Om allt skiter sig
så har jag ju bageriet i andra hand, så jag står inte precis lottlös.

Nu ska jag hoppa isäng och imorgon ska jag tvätta kläder för full rulle.. vi hörs! Kramis!

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

fina bilder :)

2009-02-24 @ 08:19:00
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: SARAH

försök bara ta det lugnt på ditt sportlov:)

vad roligt med sommarjobb, jag ska nog också söka något;)

2009-02-26 @ 19:16:52
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0