dom bästa någonsin..

Var iväg till Stockholm idag, men ingen mascara blev det! Får ta det en annan dag.
Men ganska trevlig dag ändå, även om det var rätt drygt att åka så långt och att jag
mest bara satt i bilen hela dagen.

_______________________________________________________________

Väldigt ofta så känner jag mig ledsen..
Mycket beror på skolan. Jag har aldrig gillat skolan speciellt mycket och jag har
aldrig varit en plugg-människa. Jag har skaffat mig nya vänner, men det hjälper inte.
Jag har EN bästa vän, en vän som jag kan prata med allt om. Jag är jätte ledsen för
att vår kontakt har blivit sämre p.g.a mig! Men jag vill att den ska bli bättre, som förr
ungefär fast på ett annat sätt.

Mina nya vänner är bra vänner men är inte sånna vänner som jag hade innan och
fortfarande har. Mina såkallade ''Darin-vänner'' är dom bästa någonsin.
Jag har aldrig varit så glad någonsin som jag har varit när jag umgicks med
dom! Tack tack tack, ni är bäst! Alla ni som jag umgicks med.

Även om så många vet att jag inte är efter Darin längre så ska ni veta att jag fortfarande
lyssnar på hans musik och även köper den fortfarande. Han är fortfarande jätte bra
i mina öron och ögon. Men som sagt, vad ni än säger, tvingar mig till så hjälper det inte.
Jag åker inte ut på hans spelningar osv. Ni kanske tycker att jag är wierd, men då är
det så! Jag är så sjukt glad över alla spelningar/signeringar jag varit på och jag kommer
absolut aldrig glömma dom.

Men nu är det nya tag.. jag lever i min nya värld tillsammans med min älskling!
this is me now..

..och paula, jag älskar dig! du är den bästa vän jag någonsin haft och kommer att ha!
i don't leave you, sis<3

Kommentarer
Postat av: Paula

MALIN!

Minns du när vi var påväg hem från Stockholm en gång, när vi tog massa fula kort och skrattade som fan åt dom? Minns du när vi skulle dansa till Want Ya och filmade det? Jag råkade putta till dig så du flög in i garderoben. Fan vad vi garvade... tills jag raderade filmen av misstag. Minns du alla konstiga människor vi träffade på i Stockholm? Minns du våra fula skrattanfall? Minns du hur envisa vi var om att få åka till Arvika? Minns du när vi var till Gröna Lund och vi gick runt där med våra step up to the party tour tröjor? HAHA! Man kan inte minnas allt men jag minns en hel del, alla våra galna och braiga minnen!



Även om vi bråkar och irriterar varandra ibland så kommer du alltid vara min sis Malin. Glöm aldrig det!



Jag saknar dig sister, vi måste ses snart alltså! <3<3<3



Och du har lovat att fundera på att följa med på en spelning ;) Om vi kommer in hihi.

2009-02-27 @ 20:40:00
URL: http://paaulas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket :)

2009-02-27 @ 21:14:29
URL: http://dontsaythewords.blogg.se/
Postat av: SARAH

svar:okej vad gjorde du i stockholm då?:)

2009-02-28 @ 01:10:10
URL: http://sarahdem.blogg.se/
Postat av: em.

men åååhh! nu blir jag ju jätteledsen ju! jag hade glömt bort att du bodde i leksand... :( miss you, ju.

2009-02-28 @ 13:32:31
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0