090127

kom nyss hem till älskling, har varit hemma hos mamma idag. vi firade mig lite
i efterskott eftersom hon inte var hemma på min dag. fick 1000kr i present och
skulle nog få mer senare om jag uppfattade allt rätt. fick även 500kr av morfar!
anyway, vi käkade päronsplitt och creps.. hur gott som helst och spelade även
guitar hero world tour som min storebror precis köpt. det var sjukt kul, men det
var roligast att sjunga må jag nog säga.
mamma gav mig sån otrolig skön massage, eftersom jag har så ont i ryggen
all the time.. så det var riktigt härligt. känner mig som en ny människa haha nerå.

jag köpte mig vitaminer idag. det blev ''enomdan'' tabletter som smakade skit äckligt
men dom funkar säkert.. har jag tur så blir jag piggare om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Jaa, det håller jag med om. Speciellt när man inte har något jobb, så det måste jag verkligen hitta ett snart så man får lite extra utöver studiebidraget :)

2009-01-27 @ 18:37:30
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: aa, själva jobbandet längtar jag inte till och det är väl det som får mig att inte söka jobb direkt :P men pengarna lockar ju alltid :)

2009-01-27 @ 21:14:32
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0