godnatt

Snart ska jag nog gå och lägga mig, för imorn ska jag faktiskt ta mig upp till skolan.
Har bara tre lektioner, svenska, engelska och matte, skit tråkigt men det är ju inte så
länge så det ska jag nog klara av. Efter det så funderar jag på om jag ska pallra mig
till banken och fixa lite nya grejer, bankkort och stuff. Och har även tänkt mig gå till syo,
eftersom jag har tänkt mig söka om. Jag har ju alltid velat bli frisör och det är fortfarande
drömmen och jag vill verkligen att den ska bli sann så jag ska söka om till hantverk.
Så det är bara hoppas att allt går som jag vill, hehe :)

Nej nu ska jag kika vad jag ska ha på mig imorgon och sedan ska jag sova! godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

SNYGG BLOGG! FOR REAL.

2009-01-29 @ 00:06:28
URL: http://hyndor.wordpress.com
Postat av: Nina

godnatt! :)



kramis.

2009-01-29 @ 00:12:32
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0