hej (:

usch, har inte mått speciellt bra idag men nu mår jag äntligen bättre.
sitter och äter lite chips och dricker jätte kall coca-cola. så gott!
btw, mitt nyårslöfte var att jag ska under detta år börja träna mer och
äta lite mindre sötsaker osv. och jag märker ju att det funkar haha.
nej men okej, jag menar att jag ska äta mindre än vad jag i vanligtvis
äter. får se hur det går.

fick lite panik när jag och paula satt på msn och snackade och skolan
dök upp på tal! usch, jag har ju matte prov efter lovet. inte kul alls!
men jag har lovat mig själv att jag ska lägga ner mer tid på matte, sv
och eng. för mitt eget bästa! dessutom har vi sån underbar lärare i
sv och eng så det blir liksom roligt att ha det. just nu ligger jag bra till
i de ämnena och det har jag aldrig gjort tidigare, jag blir så glad :)
hoppas det håller i sig och allt blir ännu bättre än vad det redan är.

på tal om ingenting så vill jag ha mycket pengar just nu. jag är luspank.
det känns inte bra.. för att jag vill ha en ny kamera och laptop, även
hårförlängning och massa annat skit. JAG VILL! men jag får nog spara
ett tag då :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :) Sovit gott?

svar. Vad kul att höra. Min var toppen och året kunde inte ha börjat bättre :)

2009-01-02 @ 10:03:14
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Ha en god fortsättning på det nya året min vän!!

2009-01-02 @ 12:48:43
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0