linser, nej tack!

jag kan inte förstå varför jag gjorde så... ååhhw. igår hittade jag mina gamla linser
hemma hos pappa. det är bara färglinser, ingen styrka eller så. men det är månads-
linser som jag köpte för kanske ca. ett halvårsen men jag har bara provat dom EN
gång tidigare precis när dom var nya. så jag trodde att det inte var någon större fara
med att sätta i dom igen med tanke på att jag bara haft dom i en gång.
så jag försökte få i ena linsen i vänster öga i ca. halv timma, och det gick inte så jag
blev så arg att jag testade högerlinsen i högra ögat istället, och jag fick faktiskt in den
där.. o fyfaaaaan vad det sved. alltså det var hemskt. det kändes som att någon petat
mig i ögat med något så man blir så där tårögd o man inte kan öppna ögat..
så då bestämde jag mig för att ta ur linsen igen (med tanke på att det inte alls kändes
nå bra) så fick jag inte UR den.. åhhh vad irreterande. men som sagt så fick jag ur den
lite senare, men mitt öga var blodsprängt och sved.. och det gör det ännu. jag har t.o.m
fått något slem i ögat.. och blir det inte bättre, då lär jag åka till en optiker eller någon
annan som kan hjälpa mig kolla så inte det blivit något skit av allt. fyfan just nu känner
jag att jag ALDRIG ska skaffa linser, men det finns säkert bättre linser än dom jag har.

Kommentarer
Postat av: ida

usch va jobbigt! jag har linser, eller har bara en fö jag ser bara dåligt på ena ögat ;d

2009-01-23 @ 20:22:12
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0