lördag

idag har jag varit lite smågrinig, men men det har väl gått över nu..
var iaf på affären nyss, köpte honungsmelon, apelsin och även små yoggi som jag
ska ha med till jobbet imorn. så ikväll blir det att lägga sig tidigt.

jag ska ju börja röra på mig mer, liksom gym hade jag tänkt och även lite simning.
så när jag ska iväg och köpa täckbyxor nästa vecka så tänkte jag även kanske
köpa mig en sport-bh och sport topp. man blir ju mer taggad när man har grejer att
gymma i än att ha gamla slitna kläder och vanlig bh.. nej det ska vara ''real stuff''!

jag borde egentligen sätta mig ner just nu och ta fram allt plugg och sätta igång och
få klart massa grejer som är ogjorda. jag är ju ändå uttråkad så varför inte? kramis!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: hehe okej, men det låter ju inte helt fel att äta på sin födelsedag ;)

2009-01-25 @ 17:07:38
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0