nu ska nyårslöftet smälla in

sitter här just nu med lite huvudvärk. har nyss varit till insjön och handlat
lite gott inför ikväll. det blev chips med dipp och coca-cola, och lite senare
idag så blir det även american pizza.

jag saknar min mamma otroligt mkt, hon är i norge just nu och jobbar på
något sjukhem liknande ''hemtjänst''. hon brukar åka dit i ungefär 2-3 veckor
och sedan komma hem i 2-3 veckor. hon verkar trivas och det är ju bra!
hon ringde mig nyss och sa att hon skulle få jobba där 1 år... och jag fick
ju såklart panik och blev tyst i luren. men hon menade bara att hon hade
skrivit på ett avtal om att jobba där 1 år men att hon åker dit och hem fram
och tillbaka hela tiden som hon gör nu. puuhhh tur det haha. <3

anyway... vet ni vad jag har gjort idag? ... idag började simningen!! alltså
såkallat min idrott. vi har fått valt olika aktiviteter vi vill göra på vår idrott och
jag valde simning i badhuset 1 gång i veckan i ungefär 7 veckor. det är
skit bra träning för hela kroppen. och jag kan lova att det var drygare än vad
jag trodde.. men jaao det ska gå ändå :D



Kommentarer
Postat av: paula

Oj, du måste se den då:D den är sjuukt bra! :):)

2009-01-09 @ 20:09:54
URL: http://paaulas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: haha, jo det är ju tyvärr så. hoppas du får en toppen kväll,

2009-01-10 @ 16:36:38
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0