Skola och Shopping

Idag har jag sökt om, Hantverk - Frisör. Åh vad jag hoppas att jag kommer in.
Det är min dröm, att få jobba med hår, att få klippa och göra häftiga frisyrer.
I alla fall så gick skolan någorlunda bra idag. Det var meningen att jag och
älskling skulle åka till borlänge och shoppa efter skolan, men ingen av oss
hade orken med tanke på att jag bara sov 4h inatt. Så vi bestämde oss för att
gå på Lager 70 i stället. Där hittade vi några Björn Borg trosor till ett billigare pris
och älskling lika så fast kallsonger såklart.
Grejen med allt var att jag var ute efter en Snowboard dress, men hittade ingen
på Lager 70 så vi drog hemmåt mot Allans Sport i stället där jag hittade både
byxa och jacka för ett billigt rea pris. Jag blev riktigt nöjd över det faktiskt :)
Och blixten på kameran förstör själva bilden så himla mycket, så jag kan bara
säga att dressen är mycket finare i verkligheten.




3st 2-pack Björn Borg trosor (alltså 6st trosor) och Snowboard dressen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Naajsiga grejer ;)

Svar; Hihi åh så mysigt! Ha en trevlig kväll :) Puss!!

2009-01-30 @ 18:26:03
URL: http://sisssis.blogg.se/
Postat av: julhia

hahaha jag är knappast en plugghäst xD

2009-01-30 @ 19:12:20
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0